Min värld helt enkelt. Välkommen!

söndag 28 november 2010

Riktigt kul förbundsstämmohelg

Är hemma igen efter en riktigt, riktigt kul förbundsstämmohelg. Har varit otroligt roligt med massor av politik tillsammans med mufare från hela landet. Många beslut har fattats, väldigt många argument har prövats, många bra inlägg från talarstolen, och många framtidsinriktade idéer.

Är lite extra glad och stolt också. Blev tilldelad utmärkelsen "årets distriktsordförande" för 2010. Naturligtvis väldigt glad och stolt över utmärkelsen, men kanske framförallt för att jag är med i MUF. I åtta år har jag fått vara med och kämpa för ett bättre Sverige, men också fått utveckla mig själv, och lära mig massor av saker.

Blev en spännande hemresa också. Snökaos och riktigt dåligt väglag gjorde att hemresan tog mer än sex timmar, istället för fyra. Men men. Det är fint med snö.

Stort tack allihop för en riktigt bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar