Min värld helt enkelt. Välkommen!

söndag 4 mars 2012

Pluggkaffepaus i solen

Nöter framkopplingar, PI-regulatorer och annat skoj inför tentan på torsdag, men då och då behöver man en liten paus och kaffepåfyllnad. Vad är då trevligare än kaffepaus på balkongen i solen? Kaffe, choklad och sol är helt klart ett vinnande koncept.

Sugen på att springa idag (eftersom det är just soligt och skönt ute), men vågar inte riktigt belasta benen två dagar i rad. Det kändes aningens i underbenen under de första stegen igår, försvann sen, och idag känns det inget alls. Efter den förra rundan var jag rejält öm. Då, eftersom det faktiskt inte känns, verkar det dumt att belasta kroppen idag också. Bättre vänta tills imorgon eller tisdag så benen återhämtar sig lite, om det nu är någon överbelastning eller så.

Jag springer ju trots allt för att jag mår bra av att röra på mig och för att det får mig att orka mer. Inte för att ha ont i underbenen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar