Min värld helt enkelt. Välkommen!

måndag 14 februari 2011

Hemma!

Hemma efter nästan 11 timmars resande. Fast det är kanske inte så konstigt när man ska genom en tredjedel av Sverige?

Tåget blev "bara en och en halv timme sent" på vägen hem, men det var ok. Dels hade jag och Josefine mycket att prata om, dels hade jag mycket annat jag behövde göra på tåget, dels satt vi inne i värmen på ett tåg och väntade och inte på en kall perrong, men framförallt en sak. Tjejen jobbade på tåget var så himla trevlig. Hon var glad, hjälpte alla att lösa sina problem med anslutningar, och hade en sån otrolig positiv energi att man blev glad av att prata med henne, trots sen timme. Kul med sådana tågvärdar!

Är supernöjd med helgen. Intressant och givande är nog två ganska så beskrivande ord. Skidskytte var dessutom bland det roligaste jag testat. Men nu är det dags att varva ned och sova. Skola väntar imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar