Min värld helt enkelt. Välkommen!

onsdag 2 februari 2011

Spretig onsdag

Onsdagen började med frukost och diskussioner om MUF Östergötland och framtid. Kanske mitt favoritämne. Kombinerat med frukost blir det riktigt nice. Sedan fortsatte dagen på LARM, och nu är huvudet fullproppat av idéer, drömmar och annat jag vill pyssla med i framtiden. Teknik är så otroligt häftigt, och vartenda ett av de företag jag pratat med jobbar med roliga och tuffa idéer. Framtiden känns definitivt rolig!

Nu blir det lite mer studier, och sedan jag justera gymnasienämndens protokoll för januarinämnden. Resten av dagens ska fördrivas med vidare studier, lite jobb, lite MUF-fix och sedan äntligen redovisning av legolabben. Lyckades vricka till foten i morse (hett tips, se vart du går, särskilt när det är trappsteg i vägen), men blir den bättre får nog dagen avslutas med en löprunda.

Det är ganska lätt att motivera sig till att läsa om elmotorer efter att ha gått runt på LARM. Så himla mycket tuffa tillämpningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar