Min värld helt enkelt. Välkommen!

onsdag 9 februari 2011

Inspirerande diskussioner

På väg hem efter en kväll av motionsbehandling. Det blir lätt långa dagar med allt jag vill hinna med, men så länge jag är glad och tycker att allt är roligt bekymrar jag mig väldigt lite. Och roligt är det! Och jag vaknar faktiskt på morgonen med ett mysigt pirr inför dagen. Jag gör så mycket roliga saker på dagarna att det alltid finns något att se framemot. Så ska det kännas!

Ikväll har vi haft propositionsbehandling inför distriktsstämman med DS. Riktigt inspirerande diskussioner! Propositionerna är kanske inte så traditionella mot vad vi brukar lägga fram,  men desto roligare. Ser verkligen fram mot distriktsstämman och en hel helg av politiska diskussioner med världens bästa MUF-distrikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar