Min värld helt enkelt. Välkommen!

tisdag 8 februari 2011

Inställd löpning idag

Trött och lite irriterad. Hade planerat en skön löprunda ikväll. Sett framemot den. Men så vaknade jag imorse och hade lite ont i halsen. Hade dessutom rätt ont i kroppen (fast med närmare eftertanke är det nog mer träningsvärk efter bodycombaten i söndags än något annat), så blir ju såklart lite orolig. Släpade mig till skolan, och allteftersom dagen gått har det liksom känts allt bättre. Känns aningens knappt nu, men är på tok för försiktig för att springa med känning i halsen. Men men... Ska lägga mig strax, så att det sista försvinner under nattens sömn.

Något som är roligare var att träffa Frida, nyvald ordförande för MUF Linköping idag. Träffade Sandra (nyvald ordförande för MSt LiU) igår, och Louise & Joël förra veckan. Det är så otroligt viktigt, roligt och inspirerande att träffa dem, och lyssna och lära av alla idéer. MUF Östergötland går en ljus framtid till mötes, det kan jag säga efter de här träffarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar