Min värld helt enkelt. Välkommen!

tisdag 7 december 2010

Varumärke online och sociala medier

Mange pratar sociala medier på EA
I helgen lyssnade jag på Carl Magnus Bruhner som pratade om ditt personliga varumärke online kopplat till sociala medier. Det är inte helt enkelt det här med sociala medier. Att fatta att man inte ska skriva statusrader på facebook efter en utekväll kan nog de flesta greppa, men sen då?

Jag tycker att det är otroligt intressant med sociala medier, och försöker lära mig så mycket jag bara kan och hinner. Det känns ibland som att så fort man lärt sig något så blir det "gammalt" och ersätts av nya saker vilket an vara både frustrerade och roligt. Ska i alla fall med hjälp av Manges blogg, helgens utbildningspass och massa annat försöka se över min facebooksida och fundera lite grand över det här med bloggen. Kanske ska man skaffa en såndär LinkedIn också?

Oavsett vilket (behövs nog en rätt stor uppryckning), så får det nog vänta tills efter tenta-p. Det känns som ett såntdär skojigt januariprojekt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar