Min värld helt enkelt. Välkommen!

måndag 10 januari 2011

Motivationshöjare

Har omtenta imorgon, i en kurs jag inte tycker är rolig. Alls. Jag gillar i princip allt jag läser, men blir sur och irriterad när jag börjar med den...

Men men, ska göra ett ryck till innan tentan imorgon! Och för lite extra motivation och jag, Mårten och Hanna planerat en jätteskojig tur till tolvmannabacken i Kisa på fredag dag. Har aldrig varit där, så det ska bli kul att se. Misstänker att det inte är någon större alptopp, men oavsett är det kul att fortsätta "svänga in" nya skidorna, vara ute en hel dag, och fika med varm choklad och roliga diskussioner.

Och någon gång den helgen väntar en skojig utgång tror jag också :) Har ju inte varit på så högt älskade HG på huuuur länge som helst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar