Min värld helt enkelt. Välkommen!

tisdag 11 januari 2011

Dagens träning

Från början var tanken att köra ett vanligt styrkepass på gymmet. Ett såntdär "nyttigt" pass, mycket med fokus på de små musklerna i benen, särskilt dem runt knäna. Men eftersom tentan i eftermiddags gick relativt fort, så tänkte jag att jag skulle hinna gå på någon form av gruppträning istället. Fastnade för Bosu, mest för att jag inte visste vad det var. Gick alltså dit utan några som helst förväntningar...

...och blev grymt positivt överraskad! Bosu visade sig vara precis det jag hade tänkt träna själv - fast mycket roligare! Fokus på att stärka kroppen, jobba med små muskler på en bosuboll. Det var lite jobbigt och svettigt, och det känns i rätt många muskler. Grymt kul!

Summa: 55 min bosu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar