Min värld helt enkelt. Välkommen!

onsdag 12 januari 2011

Sjukt effektiv dag!

Ibland har man sådana där dagar där effektiviteten bara flödar! Idag var en sån dag. I alla fall nästan hela dagen...

Första delen av dagen var gymnasienämnd. Fick nästan skrivkramp av allt jag antecknade! Det är ju så otroligt mycket att ta in, och antecknar jag inte är jag körd när jag ska försöka komma ihåg något sen... Riktigt intressant, och riktigt kul! Har lärt mig oerhört mycket idag.

Efter gymnasienämnden bar det av till campus. Där betades jobb och MUFgrejer av på löpande band, och det var liksom sånt flyt! Riktigt skönt! Gick hem vid halv nio med en riktigt skön känsla. Telefonen hade gått varm under kvällen, så passade på att utnyttja den lite till genom att ringa mormor på vägen hem. Mormor är en såndär "kruttant" som liksom fixar allt. Tror jag ärvt envisheten och jävlar anammat därifrån... Roligaste är när mormor säger "inte kan det väl bero på att jag är gammal? Jag känner mig ju nästan som 25". Mormor fykker 85 i september... ;)

Väl hemma tog dock energin slut. Nu blir det tidigt isäng med hopp om en lika effektiv dag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar