Min värld helt enkelt. Välkommen!

söndag 30 januari 2011

Veckans träning: Vecka 4

Träningsveckan blev inte riktigt som jag tänkt mig. Den började bra, med ett kombinerat ben- och corepass. Precis sån träning som jag vill få in minst en gång i veckan! Onsdagens pass blev ungefär samma sak, fast med mer fokus på ben. Fredagens och lördagens springturer blev inställda eftersom jag vaknade med ont i halsen bägge dagarna. Inte mycket, och inga andra symptom, men just halsen ska man ju vara riktigt rädd om, så då vågade jag inte springa. Hade en fin plan om att ta ikapp lite med en skön mil i 6min/km-tempo idag. Vaknade med spring i benen, och en glädjekänsla i hela kroppen. Åkte till skolan (till och med Östgötapendeln gick och var i tid - mirakelmorgon!), och legolabben gick som en dans. Men sådär lagom efter lunch kom halskänningen tillbaka. Bara att bita i det sura äpplet och låta bli. Men på tisdag. Då jäklar!

Summa vecka 4:
Styrketräning: 2h
Löpning: 0km

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar